Na stronie produktu znajdziesz dokładną informacje o czasie, jaki potrzebujemy, aby przygotować produkt do wysyłki. Realizację zamówienia rozpoczynamy od razu po otrzymaniu płatności. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas realizacji zamówienia wydłuża się o czas potrzebny na zaksięgowanie płatności.
Czas realizacji zamówień może być dłuższy w czasie trwania akcji promocyjnych.
Po skompletowaniu całego Twojego zamówienia, paczka zostanie spakowana i przekazana firmie kurierskiej. Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy. Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. Jeżeli wybrałeś odbiór zamówienia do automatu Paczkomat® InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie punkcie w przeciągu kilku (zazwyczaj do 5) dni roboczych od momentu nadania. Na Twój adres e-mail, podany przy składaniu zamówienia, otrzymasz potwierdzenie wysyłki paczki.
Jeżeli w twoim zamówieniu znajdują się produkty personalizowane w pierwszej kolejności grafik wykona projekt i prześle go na podany przez Ciebie adres e-mail do akceptacji. Gotowy projekt otrzymasz w ciągu 2 dni roboczych. Po jego akceptacji przystępujemy do produkcji.
Pamiętaj, że produkt personalizowany nie podlega zwrotowi.
Jeżeli masz pytania dotyczące czasu realizacji zamówienia napisz maila na kontakt@poranaprezent.pl lub zadzwoń +48 662 874 911